Alla inlägg under juni 2010

Av Frida Johnsson - 8 juni 2010 21:33

Inne och surfar på blocket innan läggdags. Hittade ett par underbart fina fåtöljer. Vil ha! Tänk om man hade haft hus *drömmer mig bort*


Två enkla, snygga fåtöljer... Me like!

   


För er som gillade dom finns de här för ett billigt pris, enligt mig. Vilken smygreklam :P

 

Av Frida Johnsson - 8 juni 2010 20:59

Usch. Jag har verkligen tentaångest! Många frågor kommer upp i huvudet så här innan tenta, gör det nästan alltid. Som t.ex Varför började jag inte plugga tidigare?, Varför gjorde jag inte si och inte så? Jobbigt värre men det är bara att stå ut. Ska bli riktigt skönt att lämna in tentan på torsdag, förhoppningvis med en känsla över att resultatet kommer bli bra. Får la se.


Har inte krivit på ett tag så tänkte dra igenom vad jag gjort, mer än att plugga då :P

Haft mina sista dagar på praktiken. Fredags var sista dagen och dessutom slutbedömning. Slutbedömningen gick suveränt, bara satt och gapade åt allt min handledare så. Blev så himla glad. Gick ut med högsta betyg iaf så mer än nöjd! Sen blev det att jkag och Sofie bjöd avdelningen på fika. Jag fick present av avdelningen (en ljuslyckta, megafin!) och en av mina handledare (glassskålar med bricka, megafina dom med!). Jag gav present till mina handledare också, ljus med fat. Svårt att förklara menmen... sen skulle vi då gå, usch jobbigt. älldes en och annan tå både från handledare, mig och Sofie.

När jag och Sofie gick ut sa vi. "sista gngen vi åker ner i hissen, sista gången vi går till omklädningsrummen, sista gången..." ledsamt! Har varit så himla kul på praktiken så man ville inte därifrån.


Menmen. Helgen då. I lördags gick min kära bror på bal. Massor av fint folk och man ville bara göra den igen. Smått avis på Franz som gick igen.. hrm. Brodern var riktigt fin och hand baldejt Jennie också. Ska lägga up lite bilder från det sen, när jag fått dom av sis.


I söndags var jag och älsklingen ute med båten. Var grymt härligt väder ute. Underbar dag.


Annars har det som sagt bara varit plugg, plugg och åter plugg. Men nu blir det snart läggdags så man kommer upp i tid imorrn, för lite plugg sen massor av laddning inför tentan och student  på torsdag!


  

Av Frida Johnsson - 5 juni 2010 11:17

 

   

     

     


Jag vet inte, men jag tror ni förstår mitt meddelande (:

OH!

Av Frida Johnsson - 3 juni 2010 11:49

Pratade med mitt mentorsbarn för någon dag sen och titta här vad han skrev. Visst blir man glad?! Riktigt roligt att höra!



Av Frida Johnsson - 1 juni 2010 21:42

Jahapp, igår var man hemma en vända igen. Blev fjärde gången på fem dagar. inte illa :P Denna gången skulle jag på möte med klubben sen färgade sis mitt hår och klippte de. fick även låna hennes hårförlängning (: fin fin.


idag har jag varit i skolan hela dagen. haft två case, rätt jobbigt på slutet av dagen. men det är väldigt givande och intressant. sen ikväll har jag bara legat i soffan med en filt över mig, känns som jag har något i kroppen som ligger och lurar. Hoppas det försvinner snart iaf.


Imorrn är det praktik. 4 dagar kvar, vissa är färdiga sen länge. får se hur dte blir nu, gissar att madde (sista termins eleven) vill göra allt, får se om det blir något över till mig, hoppas!


BEDTIME!

PRESENTATION

FRIDA KARLA EMELIA JOHNSSON

Frida var namnet jag tilldelades vid födseln. En presentation av sig själv blir alltid fånig. Hur man än vrider och vänder på orden låter det ändå som ett insändarbrev till kamratposten. Men här kommer ett försök i alla fall. Jag är en tjej på 21 år som försöker hinna med så mycket som möjligt. Jag bor i en lägenhet och har ett riktigt charmtroll till pojkvän. Håller på att anpassa mig till det nyblivna alltid lika rosamolns fyllda sambo livet i Karlshamn. Sjuksköterskestudent i Kristianstad med siktet inställt på ambulansen. Inne på tredje terminen och planerandet för vårens utlandspraktik i Vietnam är i full gång! Nu när mentorsprojektet Näktergalen är avslutat har jag istället gått med i styrelsen i Blekinge Friidrottsförbund. Jag tränar även friidrott och är ledare för blekingelaget för 13-14åringar, hjälptränare till en grupp knattar i Karlshamn och fixar även med hemklubbens hemsida. I min blogg skriver jag om mitt liv som student, tränare, sambo, dotter och vän. Allt från djupa tankar till små funderingar och planer inför framtiden. Enjoy

FEBRUARI

KATEGORIER

ARKIV

BLOGGAR JAG BRUKAR LÄSA

FRÅGA MIG

0 besvarade frågor

BESÖKSSTATISTIK

BLOGLOVIN


Ovido - Quiz & Flashcards