Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

Stolt blekingelags tränare!

Av Frida Johnsson - 15 mars 2010 20:41

Helgen var det ja. Var ju iväg med blekingelaget i Karlskrona. Tävlingsdags. Och vilken tävling sedan! Blekinge hamnade till sista på en femteplats efter att ha legat fyra i stort sett hela tiden (vi brukar ligga sist, så detta är sjukt bra!) Det blev många medaljer och måånga personliga rekord! Grymt roligt!


Kvällen mellan lördag och söndag var vi på Boda borg. Också grymt roligt. Dock fick vi åka stadsbussen dit så hade bara en timma på oss och mitt lag klarade totalt 2 hela banor på den tiden. Låter kanske lite, men grymt roligt, komplicerat osvosv. Dit måste jag bara igen!


Kom hem sent, vi 11-halv 12 något. La sig och jag vaknade x antal gånger på natten för det var så grymt jäkla kallt! Huttrade massor på de sex timmarna man fick till sömn. Packade ihop igen och ner i hallen och heja vidare. Stafetten var så häftig, som alltid. Kom fyra där! woho! Blekinge är på gång!


Roligaste var nog när en ledare från småland kommer fram till mig och är helt chockad över att vi låg på fjärde plats (då). Han var helt föbluffade och mitt leende var uppe i öronen, stolt över mina småttingar :)


Helgen sammanfattas: Grym! Som jag skrivit på många ställen :) Tröttheten var stor när jag kom hem vill jag lova. Hoppas jag får bilderna från anna snart så ska jag visa er mina barn ;)

 
 
Jennie

Jennie

15 mars 2010 23:01

Åååh, Boda Borg är så grymt roligt! :)
Dit skulle jag med vilja åka igen!

http://jenniekey.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Johnsson - 21 juni 2011 16:28

Jag är hemma... Mitt äventyr är slut och jag längtar redan tillbaka till Vietnam! ...

Av Frida Johnsson - 19 juni 2011 05:38

Imorgon ar det dags att borja hemfarden.... Hoppas vi! Igar nar vi satt pa en restaurang sa fick vi hora att flyg harifran har blivit installda! Ajaj, det orkar jag verkligen inte med! Sa hoppas vadret blir battre sa man slipper allt jobb..   Men...

PRESENTATION

FRIDA KARLA EMELIA JOHNSSON

Frida var namnet jag tilldelades vid födseln. En presentation av sig själv blir alltid fånig. Hur man än vrider och vänder på orden låter det ändå som ett insändarbrev till kamratposten. Men här kommer ett försök i alla fall. Jag är en tjej på 21 år som försöker hinna med så mycket som möjligt. Jag bor i en lägenhet och har ett riktigt charmtroll till pojkvän. Håller på att anpassa mig till det nyblivna alltid lika rosamolns fyllda sambo livet i Karlshamn. Sjuksköterskestudent i Kristianstad med siktet inställt på ambulansen. Inne på tredje terminen och planerandet för vårens utlandspraktik i Vietnam är i full gång! Nu när mentorsprojektet Näktergalen är avslutat har jag istället gått med i styrelsen i Blekinge Friidrottsförbund. Jag tränar även friidrott och är ledare för blekingelaget för 13-14åringar, hjälptränare till en grupp knattar i Karlshamn och fixar även med hemklubbens hemsida. I min blogg skriver jag om mitt liv som student, tränare, sambo, dotter och vän. Allt från djupa tankar till små funderingar och planer inför framtiden. Enjoy

FEBRUARI

KATEGORIER

ARKIV

BLOGGAR JAG BRUKAR LÄSA

FRÅGA MIG

0 besvarade frågor

BESÖKSSTATISTIK

BLOGLOVIN


Ovido - Quiz & Flashcards